torsdag 30 april 2009

Bad och potatis Alex :-)

Var ett tag sen jag bloggade.

I torsdags så var jag på föräldragrupp och pratade om smakportioner :-) Efter det så var det bara att köra hem, byta blöja på Alex och hämta upp Niklas och Kajsa för att bege oss till Landvetter flygplats. Jag Alex, och Kajsa skulle åka till kallare breddgrader.Haha Flygresan gick jätte bra både Kajsa och Alex skötte sig. Vid 17 tiden så anlände vi till umeå flygplats. Sen raka vägen till Norsjö.
På fredagen så åkte jag till Nina och Jonas för att hämta barnvagnen som jag skulle låna. Trevligt att träffa er. Saknar er..
På lördagen var jag ut på bäcker och festade lite. Blev ganska så trött så jag åkte hem vid halv ett tiden.
Hann även träffa kusin Ida en sväng:-)




Söndagen så åkte vi och badade i badhuset. Alex första bad i stor bassäng:-) Alex tyckte det var kul.




Så i tisdags så landade vi i gbg igen, skönt att få komma hem.Och komma hem till solen :-)
Det hade slagit ut jätte mycket här hemma..

Igår så drog jag och Alex ner till stan för att kolla läget, var även om och hälsade på Niklas på jobbet.. Sen komme syster ner till stan.

På kvällen så provade vi att ge Alex lite potatispure.. Haha, han hade potatis över hela ansiktet.






Har även beställt 2 linnen från Roxy. Bild på ett linne.



Ha en trevlig dag allihopa.



2 kommentarer:

  1. Oj vad tiden går, eran kille växer så det knakar :)

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket!!! de va SUPERKUL att få se er båda så klart!!!:) Kram Ida

    SvaraRadera