onsdag 1 april 2009

Onsdag

Var ett tag sen jag skrev. Redan så var det Onsdag, denna vecka har gått så fort. Har väl inte hänt så jätte mycket i denna vecka. I måndags så var jag och Lina på step, hade lite svårt att hänga med..Haha. Men roligt är det.

Tisdags så var jag och mätte och vägde Alex på Bvc. Nu är han 67,5 cm lång och väger 6640 g.Han växer så det knakar.Haha. 15 april så blir han 3 månader, ahh tiden går så himla fort.

24/4 så är det ett år sen vi plussade :-) Känns som det var igår ju.

Idag så tog vi jag ,Alex och Kajsa en promenad med nårgra mammor från föräldragruppen. Känns verkligen att våren nu är här, strålande sol och massa plus grader.

Idag började Kajsa att löpa:-) Passade bra för jag fixade till henne, så nu är hon riktigt fin:-) Så i påsk ska vi para henne. Ska bli spännande.
Våran kära lilla son vill inte sova, han ligger och pratar med sängmobilen. :-)


1 kommentar:

  1. Så snygg blogg du har!

    Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

    SvaraRadera