lördag 4 april 2009

Sol, plusgrader och Gekås..

Då var det lördag igen.Det är såå skönt med helg. Igår gjorde vi inte så mycket.Kollade lite på talang 2009, var förbi och hälsade på johan och Tina som passade ett hus, trevligt.


På dagen så var jag och Alex hos Bm på mvc. Vägde mig, jag har gått ner 11 kilo :-) vägde som mest 83kg nu var jag nere på 72kg. Några kilon kvar till min vanliga vikt.Men den tiden kommer väl.
6 dagar innan Alex kommer ut. Baraba mamma..


Vi åkte till Gekås idag och skulle shoppa kläder till lilleman. Hittade mycket fina kläder så nu är han redo för sommaren.:-) Men det var inte bara vi som tänkte shoppa på gekås, typ alla var där. Folk blir som tokiga när dom är där, ingen kolla på vart dom kör sina vagnar eller så tar dom kaffe rep mitt igången. Jaja, hem kom vi iaf. Så nu ligger Alex och sover efter en hård dag i ullared..

I påsk så ska vi åka och para Kajsa, ska bli spännade..

1 kommentar:

  1. Kul med Gekås, jag måste också ta mig dit snart.
    Ha det!
    Kram Sara

    SvaraRadera