tisdag 14 april 2009

Tisdag hela dagen

Då va påsken slut.
Vi har inte gjort så mycket, mest tagit det lungt.

Torsdag, Lördag, söndag,måndag, tisdag var vi och parade Kajsa. Ska sit en sista gång imorgon få se. Det har gått bra, Kajsa har vart så himla duktig. :-) Så nu får vi hålla tummarna att det blir några valpar:-)

Igår var jag till Malin så hon klippte och färgade mitt hår, blev tok fint. Tack så mycket.

Imorgon ska Alex få 3 månaders vaccin, fatta va tiden går fort, för fort ju.

Den 23 april åker jag Alex och Kajsa upp till snöiga norrland..ska mest bara slappa och hälsa på några vänner. Var tydligen 50-60 tals fest, får se om man orkar sig ut. Skulle va kul att träffa alla, vi får se. Ska iaf va och titta på kines valpar:-) kommer bli så valpsjuk.



Ikväll har jag och Lina vart och tränat. Var så jävla jobbigt idag, trodde jag skulle dö.Bara att ladda tills på Torsdag.

4 kommentarer:

  1. Hej Towe!!
    Va kul att det ska bli valpar på Kajsa!!!
    Massa lycka till!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. hej bruden!!! så kul att ni kommer upp snart!!!=) då MÅSTE vi hinna träffas! visst??=)vi kanske rent ut av skulle hitta på nå skojj??=) men du få väl höra av dig! Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Hej. Det är klart att vi måste ses:-) var ju evigheter sen ju. Nåt kul ska vi väl kunna hitta på:-) Hör av mig när vi kommit upp. Kram

    SvaraRadera
  4. Gud så söt bild :) Vem är Kajsa parad med?
    * nyfiken i en strut *

    SvaraRadera