lördag 11 april 2009

Toppen väder

Vilket påskväder vi har. Massa sol och plusgrader :-) Det gillar vi..

I torsdags så åkte jag till Lahol och parade Kajsa, det gick jätte bra.Hon var såå himla duktig, stolt matte :-) Ikväll ska vi åka dit igen och para. kommer gå lika bra.

Lånade en gps när jag skulle till laholm, massa nya vägar är det, och det gillar inte gps:arna. Den lurade in mig på någon ko stig, Haha. Men tillslut så hittade jag. Och när jag skulle hem så slog jag in halmstad, då tyckte den att jag skulle svänga höger när det inte gick att svänga..Haha

Gps är bra om man inte kör på nya vägar.
Igår var det super väder. Vi tog oss ut och åkte och gick en sväng på tivolit. Superväder idag med. Nu längtar man till sommaren...
Trött och ledsen Alex. sötis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar