torsdag 29 oktober 2009

Tand på G

Nu har jag fått igång mobil bloggen. Var inte så svårt om man använder skallen lite:-)

Igår var jag på första valpkursen, fast det var utan hund.Bara teori och lite sånt. Ska bli kul att komma igång igen.

Idag var det meningen att jag Alex och syster skulle åka till badhuset och bada. Men Alex var lite hängig, han har en tand på G.Så han fick alvedon och istället så packade jag hundar och Alex i bilen och hämtade syster , så drog vi iväg till galgberget och gick 1 timme. skönt va det.

Imorgon händer det inte så mycket tror jag. Sista förberedelserna för lördagen.
Ska packa lite det lilleman ska ha med sig till Farmor och farfar. Han och vovvarna ska sova över där.Det känns alltid när man ska lämna bort lilleman, man saknar honom tok mycket.Men jag vet att han kommer ha det tok bra och bli bortskämd. Och så ska han ju bada där med, det tok gillar han :-) Tror det är mammas gener..hihi


Vet inte riktigt vem han är lik av oss två :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar