tisdag 6 oktober 2009

Lilleman klättrar

Lilleman ligger och vilar, så då får man passa på att sätta sig i soffan ett tag och slappa.
Sen tror jag det blir en promenad med Alex och vovvarna. Måste ju ut i nya kärran :-)

Imorse när jag stog och gjorde välling så klättrade Alex ur sin säng, men som tur var så hade jag ställt hans säng mot våran så han landade i sängen. Kan säga att pulsen gick upp. Men han var lika glad för det. haha. Så innan Niklas åkte till jobbet så sänkte vi ner sängen så långt det gick.
Ikväll blir det inredningsparty hos Sara. Ska bli trevligt, och så ryktas det om go fika:-)

Har suttit och kollat på utklädnadskläder till festen den 31. Hittar såå många, vet inte vilken jag ska ta.

På torsdag blir det Power Yoga, har aldrig testat det så det ska bli kul och se om man orkar med det.

Har försökt att mobil blogga, men jag förstår inte riktigt hur det funkar. Någon som kan hjälpa mig att komma igång med det?

2 kommentarer:

  1. Helt rätt....det ska vara stoora brillor i år.

    SvaraRadera
  2. Hoppas fikan var så god som utlovat :)

    SvaraRadera