torsdag 15 oktober 2009

Gekås och shopping

Igår blev det en tripp till Ullared och shopping på gekås med mamma , Lina och Alex :-) Blev lite kläder till Alex och en kofta till mig. Tack Mamma. Iveckan har vi mest vart på stan känns det som. Har inte hänt så mycket mera.
Ska dra med mig Niklas till gekås och handla lite julklappar.Har sett ut några:-)

Va på BVC i måndags och vägde och mätte. Nu väger han 10125g och är 80,3cm lång :-) stora killen. Och idag blir han 9 månader. Fatta va tiden går fort. Nästan för fort. Ska bli spännande och se vart vi får dagisplats, har sökt på dagiset bredvid oss. Skulle vara smidigt att få där.
Ska snart sätta in lite nya bilder på hundarna hade jag tänkt.. Seven växer så det knakar. Den 25 okt ska Seven ställas på utställningen på mickedala. ska bli spännande och se hur det går.
Här kommer lite av det Alex fått.



Tröja köpt på Piraya

Ny vinterjacka köpt på Lindex



Skor köpt på skopunkten

Han är jätte fin i dom byxorna:-) Köpt på Piraya
Väst köpt på Gekås

Alex på fiket :-)



Har fortfarande inte fått igång mobilbloggen..men den kommer snart får jag hoppas:-)

3 kommentarer:

  1. Cool tröja...Stones rules.

    SvaraRadera
  2. Cool tröja till cool kille :-)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för en jätte trevlig vecka. Du är en superbra mamma till mitt älskade barnbarn.

    SvaraRadera