fredag 16 oktober 2009

Det snöade...

Idag snöade det, tyärr så belv det aldrig vitt på marken:-( Allt smälte innan det landade. Ska väl va glad över att det inte la sig. Blir ju så himla slaskigt.

Minns när jag var ner hit första gången. Vi skulle åka på Ikea, det står på aftonbladet att det är snökaos i södra sverige så man ska inte vara ute på vägarna. vi åkte iaf, och snö kaos kan jag väl inte säga att det var. kunde det vart 1 dm snö på vägen om ens det.
Så varje vinter blir sörlänningarna chockade att det kommer snö på vintern.. Haha. kommer det 1 dm snö i norrland så inte står det i aftonbladet då.. Någon som känner igen sig.. Haha
Idag var jag och Alex ute med hundarna på en lång promenad, gick riktigt bra att gå med båda hundarna och barnvagnen. Och bättre ska det bli :-)Sen gick vi hem och lämnade busarna och traskade jag och Alex vidare till apoteket och hem igen. Vi var säkert ute 1 timme och gick. Kallt som tusan var det, hade packat ner Alex i filten.
Trodde åk påsen skulle komma i veckan.
Och så har vi lekt hela dagen, som alla andra dagar:-)

Alex på apoteket
Kajsa
Seven












Alex badar.Kan säga att det var mer vatten på golvet än i baljan när han var klar :-)








3 kommentarer:

  1. Härliga bilder på litet charmtroll :)
    Härligt med sån utedag, sen är man helt matt efter.
    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin liten kille ni har :) han verkar vara en riktig solstråle!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet en till som blev blöt :)

    SvaraRadera