söndag 11 oktober 2009

Den funkar :-)

Söndag igen. Helgen går alldelens för fort..

Har inte hänt så mycket i helgen. Mamma kom i fredags, så helgen har vart rätt slapp..
Imorgon ska jag till BVC och väga och mäta lilleman. Ska bli spännande och se hur stor han har blivit.
Lilleman har fått lite nya kläder av mormor:-) han blev så fin i dom. Kan sätta in en bild på han imorgon.

Idag så kom farmor och farfar hit på en fika och hade med sig en present till Alex:-) Tack för den.

Min Wella contura gav ju upp för ett tag sen så jag har fått låna Linas när jag behövt trimma hundarna. Tur att du finns :-) Så midag skulle Niklas öppna den och titta. Han testade att sätta på den(Sätta på som att slå på, så ingen missförstår..haha), och den startade. Tok glad blev jag. Skönt att slippa köpa en ny.. så nu blir det att trimma hundarna..

Har hittat dräkten till festen nu :-)
Så här blev magnet och skriv väggen


Denna fick Alex av farmor och farfar




Alex kör bil :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar