tisdag 29 september 2009

Trodde det var en bra ide

Imorse var jag hyffsat pigg, fick ju sovmorgon till kl 7.00. Efter jag ätiti frukost blir det full rulle här hemma.. Alex är på alla ställen samtidigt känns det som..Just nu så sitter han och leker med sina saker.
Var och hämtade ut min nya telefon igår:-) jag tok gillar den..

Jag har haft en ide i huvet sen vi flyttade in här att jag skulle måla en griffeltavla på väggen i hallen. Vi åkte iväg och köpte magnetfärg och skoltavlefärg. Målade på magnetfärgen och jag kan ju säga att det blir ju ett ett dugg slätt då det är små metall spån i färgen. så det var bara att spackla lite på det och försöka slipa. så nu sitter skoltavlefärgen på. Så det ska bli spännande och se om magnetfärgen fungerar nu.. Man måste ju ha det slätt om man ska kunna skriva på det. Iden var bra, men mycket jobb..

Alex har fått en kusin. en liten flicka som heter Inez. Grattis jonas och Helen.
Bjuder på lite bilder på busfröet..



















4 kommentarer:

  1. Det märks att jag inte sett det lilla pyret på ett tag, han växer så det knakar :)

    SvaraRadera
  2. Charmtrollet nummer ett :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Mormors lilla gullunge. Snart kommer jag och hälsar på :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder...en cool kille är han, vårt barnbarn. Farmor har shoppat igen, en riktigt spännande pryl. Alex kommer att gilla den:-)

    SvaraRadera