fredag 18 september 2009

Han har flyttat...

Fredag igen, kan ju inte bli bättre.
Igår så flyttade Spock till sitt nya hem. Kändes både och. Känns bra att han fått ett hem, men kändes sorgligt att lämna ifrån sig honom då han bott här ett tag nu. Men han kommer få det bra.
Var kinesvakt igår åt Tindra och Zigge, så det var 5 kineser här hemma..:-) Man kan aldrig få nog av dom..

Idag blir det att åka till stan och inhandla pyamas till Alex. Sen blir att att åka och titta på en bilbarnstol på Volvo som vi ska köpa.
Sen så ska jag sätta ut barnvagnen på blocket så man får den såld. När den är såld så ska jag hämta ut en ny på lekcenter:-)

Ikväll ska jag trimma hundarna, då jag har fått låna trimmrarna av Lina, tur att du finns. Min pajjade ju:-( ska ta och köpa en ny när jag har lite pengar över.
Händer inte så mycket mera idag tror jag.



1 kommentar:

  1. Skönt att Glufsen äntligen fått ett nytt hem :-)

    SvaraRadera