torsdag 24 september 2009

Torsdag

Bilbarn stolen har inte kommit än :-( får hoppas att den kommer imorgon för Alex har typ växt ur den han har nu..
Idag har vi vart i gullbrandstorp och fikat med Catrin Emma Linda Lexie Alex och jag. Trevligt var det. Barnen lekte. Alex stupade i säng ikväll,han var så himla trött.
Imorgon ska vi träffa Marie och Felix. Ska bli trevligt var ett tag sen vi sågs.
Tror inte det kommer hända så mycket i helgen.
På måndag ska jag köpa en ny mobil, behövs då den jag har nu bara håller på att krångla..
Denna blir det..

2 kommentarer:

  1. Vill skicka en liten varning ang denna mobilen. Sofia köpte den förra veckan och har fått byta ut den 3 gr för att den hänger sig när man fotar el filmar typ... Men dom trodde att det va den serien på tillverkningen som krånglat. Jag ska förhoppningsvis få min imorgon =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt med ny telefon! :)
    Men ni ska väl komma hit i helgen eller vad var det killarna bestämde?
    Följer du med isåfall?
    Kram kram

    SvaraRadera