måndag 17 augusti 2009

Varför lär man sig INTE

Varför lär man sig inte att INTE klicka på länkar man får. Fick en länk på facebook som jag klickade på, det skulle jag ju inte ha gjort då det var ett VIRUS :-( Datorn slutade att fungera, visst är det typiskt. Vi får hoppas att min nya dator kommer snart.
Odo och Spock ör fortfarande kvar här.Haft några som ringt på dom. Ska börja på valpkurs med Seven, ska bli kul.
Va på BVC idag och vägde och mätte Alex. Nu är han 77cm lång och väger 8795g stora killen.
I lördags blev han 7 månader.
Idag blir det tyvärr ingen bild då jag sitter på min sambos dator. Det kommer sen.

1 kommentar:

  1. nettanrudensten@live.se12 september 2009 kl. 12:09

    Hejsan! Det är Bamses matte Nettan här! Mycket bra skrivet av dig! Ja,Bamse har det bra här. Han och Haydn, (min andra hund) kommer mycket bra överens! Vi går en långpromenad varje dag, och några korta, Bamse måste ju ut några ggr mer än Haydn! Det är ju den jobbigaste tiden, när dom är valpar, man får springa ut många gånger, men han håller sig på natten nu! Du har verkligen gjort ett bra jobb med valparna. För Bamse vet att det är ute som han ska göra! Så många tack till dig (er) för denna underbara hund! Kram från Nettan!

    SvaraRadera