torsdag 6 augusti 2009

The place to be

Igår förmiddag så var jag och Alex ute med alla vovvarna i det fina vädret. Vid 12 åkte jag och Alex till oskarström, the place to be..hihi och badade med Sara och Tea. Så idag är man rätt så röd på ryggen..

Idag blir det att åka till vetten med alla valparn och några tusen fattigare. Imorgon flyttar 2 av valparna och en på måndag. Lite blandade känslor har man, ska bli skönt att få lite luhn och ro men jag kommer sakna dom. Men jag vet att dom kommer till bra hem allihopa:-)

Alex har börjat att säga mm nu..låter så roligt..
På söndag åker vi till Liseberg :-)

Kommer försöka lägga ut 1 bild från 30 års festen i varje inlägg. Är det någon som vill att jag ska ta bort nåt kort så säg bara till :-)




1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen the place to be :P
    Nu längtar vi till nästa händelse....Liseberg...
    Kram kram

    SvaraRadera