måndag 3 augusti 2009

Fest för hela slanten..



Ser att jag har många läsare, måste kanske uppdatera lite då såni håller er kvar.


Min kära sambo har haft 2 veckors semester, och vi har inte gjort såå himla mycket känns det som. Han fyllde ju 30 den 20 juli så det känns som vi firade honom en hel vecka. Iaf den 25 så hade vui planerat en liten överrasknings fest för han. Och jag kan säga att den festen glömmer man inte på ett tag..haha eller vad säger ni? Tror dom flesta var ganska så långt in i dimman.. haha.. kommer kanske bilder sen..Kan ju säga att det blev över 300 bilder tagna.. Snart dax för nästa.. Disco tema eller?:-)

Vi har ju 6 små pupps här hemma så vi har vart i stan. och umgåtts med vänner..

Ilördags så bestämde vi ganska så snabbt att vi skulle gå ut på stan på kvällen med några vänner. så vi fixade barnvakt.Satt på bulls och hade det trevligt. Tack för en trevlig kväll.

Iveckan blir det att fixa i ordning valppaketen så dom ör klara tills på fredag, valpbrevet är skrivet. Tack Sandra för det :-) Sen på torsdag blir det trimmning av pupps och vet. besök.

Alex växer så det knakar, man ser nya saker varje dag som han lär sig nåt. Kan ju säga att han gillar att jaga hundarna:-)
på söndag blir det liseberg :-)
Min lille prins



2 kommentarer:

  1. Nä den festen glömmer man inte i första taget :)
    Fast nu är det snart dags att slå till igen ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Lina the party princess6 augusti 2009 kl. 18:42

    Ja ska vi ha disco eller varför inte en grym kräftskiva ??? Sista helgen i augusti för då e jag ledig ha ha. Krammm

    SvaraRadera