tisdag 26 maj 2009

Valplåda ska byggas...

Då var det Tisdag igen. Igår var jag och Lina på spinning..Trodde jag skulle dö, var skit jobbit.Ont i arslet har jag med.Haha Får se om det blir spinning igen på onsdag.Är rätt så impad av oss.

Idag ska vi köpa grejjer och fixa ihop en valphage till Kajsa och valparna. ca 3 veckor kvar innan dom kommer:-) Ska bli spännande. Lina står i förlossnings jour:-)
Ska iväg idag och träffa några mammor från föräldrgruppen på bvc, ska bli trevligt. ska vara på östrastranden.

Vet inte riktigt vad som händer här i stan. 5 rån på 11 dagar. Det finns verkligen konstigt folk.

På söndag är det morsdag, får se om min kära sambo kommer ihåg det. Kan ju hoppas iaf.

Våran lilla mys man:-)

Här var vi på sjukhuset och skulle lämna några prover då vi är med i tillväxt studien.Har emlasalva under linderna.

Idag har jag suttit och kollat på nätet om utbildningar. Är så sugen på att läsa.Men bara synd att man inte har dom pengar det kostar. Då man får betala utbildningen själv.. Får bli ett projekt senare i livet.

1 kommentar:

  1. Jag är också imponerad av er! Ni är duktiga ni.
    Kram Sara

    SvaraRadera