torsdag 14 maj 2009

Torsdag

Igår var vi till Magnus och Sara och fikade, mycket gott var det :-) Hon gör halsband och sånt, blev lite sugen på att prova och se om det är nåt för mig, om jag har tålamodet och fantasin :-)
Annars så har det inte hänt så mycket.
Hade hoppast på att det skulle bli fint väder så att man kan va ute och gå en längre promenad. Va ute idag en sväng, men det blev en kortis då det blåser kallt ute idag:-( Vill ha sommar och sol nu...
Kajsa mår mycket bättre idag. Får hoppas att illamåendet släpper, tycker synd om henne.
Nu ser man på kajsa att hon var vappisar i magen:-) Hon har fått större och rosa tuttar och en liten bullmage.
Idag så provade jag att byta ut ett mål mot pure till lilleman. Han fick potatis och morots pure, det gillar han. Han åt nog lite mycket tror jag ,då det verkade som han fick ont i magen..
Trötta efter en natts festande i globen...

1 kommentar:

  1. Vad har ni gjort i globen? :)
    Jag har nog hittat stansar nu :) Om du börjar med smycken med så kan du ju bara låna den sen i så fall.
    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera