tisdag 6 september 2011

Tisdag..

Då försöker jag en gång till. skrev ett inlägg men det försvann.. störigt värre.

Hela familjen är hängiga, Alex och Nellie snorar värst.
Var till läkaren igår med Nellie. Och läkaren rekomenderade att vi skulle köpa näsfrida (snorsug). Den funkar rätt okej, det känns inte helt ok att suga ut snoret med munnen, men som tur är så stannar det i filtret.

Jag och Alex har vart på gympa idag och han tyckte att det var super kul :-)

Idag när jag skulle ner till frysboxen så tittade jag in i rummet vi har löpbandet så stog den där mitt på golvet och tittade på mig. Jag lämnade glassen fort i boxen och sprang sedan upp för trappen fort som tusan och skickade ner Niklas för att ta bort han som stog och tittade på mig..
Kan säga att det var världens största spindel som stog där.. Tur nog så hade den trillat av pinnen redan.. men fy va läskig den var..

Båda barnen sover nu så nu blir det slapp i soffan sedan sängen.





1 kommentar:

  1. Fick du inte igång att blogga via iphonen eller? För du fick min beskrivning väl? Annars får vi titta på det när vi ses nästa gång :)
    Nu får man titta in här lite då o då igen då när du uppdaterar så här ofta :)

    SvaraRadera