lördag 3 september 2011

Längesen nu..

Var ett tag sen jag skrev här..

Skrev ett inlägg för nån vecka sen man orkade inte skriva klart.


Så vad har hänt sen sist..Vi har flyttat in i huset och håller på för fullt med det..eller det är väl mest Niklas som håller på.. Jag är arbetsledare..:-) Haha


Alex har blivit storebror till en liten Nellie som föddes den 21 juni 2011.kl 16:56.. 54cm lång och 4940kg

Niklas har vart ledig hela sommaren med oss:-) Så vi har haft en bra sommar med mycket utflykter. borås djurpark fick sig ett besök av oss och familjen Svensson. Kommer bilder här från djurparken..Även Liseberg fick sig ett besök och det gillade Alex, men vet inte om pappa uppskattade barnkarusellerna som gick runt runt och runt lika mycket som Alex:-)


Så nu är vi tillbaka till vardagen igen, Niklas har börjat om att jobba och jag försöker få styr på barnen här hemma.. Ibland önskar jag att jag hade fler armar..


Det är tur att dom är snälla :-)






























































Vill ni kopiera bilderna så säg gärna till.











1 kommentar: