fredag 26 juni 2009

Shopping och sool

Vilket underbart väder det är.. :-) Får sitta på balkongen och njuta lite då jag inte kan åka iväg när vi har små puppisar här hemma. vill vänta tills dom bli lite större.

Igår när Niklas komme hem från jobbet så drog jag och syster ner till stan och shoppade lite kläder till mig och Alex..Hittade en jeanskjol och ett par leggings.Nu fattas bara nåt nytt linne..

Puppisarna växer så det knakar, dom har börjat att röra sig lite mera, ser roligt ut när dom försöker att gå. Alla har öppnat ögonen nu.Dom är såå söta.
Idag blir dom 2 veckor.

Bilder på dom kommer senare idag :-)

på söndag så ska Lina komma hit och hjälpa mig att klippa klorna på puppisarna, blir spännande och se hur det ska gå..haha

Har nog bestämt vilken vi ska behålla.Det luta mot den mörka nakentiken.
Nu ska jag ta och busa lite med Alex...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar